lite fler bilder...


Den här lappen låg vid ena spegeln så vi skulle veta vem det var som tog hand om och städade våran suit. Självklart skulle han ha dricks också...
                                            Om du trycker på bilden så den blir större ser du vad hotellet heter...
 Här en en bild på den kjolen jag visade förrut. Snygg va?

 Visst ser hon glad ut? *not* Det var en som hade en kamel och en annan som hade en annan häst som man fick rida på ( självklart fick man betala överpris). Det här var vid resturangen vi åt på i Kairo... Han ville att jag skulle mata kamelen också. Men det ville han säkert ha pengar för...













Ska hem till mamma idag, för hon fyller år idag! grattis mamma!!!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åååh, jag vill oxå åka bort ditt as!! gaaah!!! xD

2008-08-28 @ 10:28:53 / URL: http://n-johanssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: