God morgon

Var ju ner på stan igår med emma =) sen kom mamma ner. Vi skulle kolla på byxor (hon fick ett present kort av oss när hon fyllde år), men när hon kom ner hade hon glömt presentkortet hemma...!

Jag köpte en likadan kofta(Vero moda) som Emma hade (den var ju såååå fiiin), tillochmed samma färg, grå! Jag har redan så många lila tröjor, kan inte ha svart för katthåren, kan inte ha vitt för katthåren och grön ville jag inte ha, då fanns det bara grått kvar =) Sen köpte jag en till kofta på Kappahl, den var lila dock men den var ju så söt och den var på rea *weiiii*. Så hittade jag ett par jeans på JC för 99:-!!! Helt otroligt! Fast storleken var lite konstig så jag fick ta 2 storlekar större än jag brukar ha för att det skulle sitta bra i midjan... Jaja, man ska ju inte kolla på storleken så mycket när man handlar kläder, bara dom sitter bra. Jag menar 99 kronor, det är ju ingenting!

Sätter in lite bilder sen =)

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: