Tävling - Vinn underbara produkter från Australian Bodycare!


"Jag tävlar om underbara produkter från Australian Bodycare hos Beatrice, mamma till skrutten Robin"

En har alltså chansen att vinna alla dom här produkterna på bilden ovanför!
För att vara med och tävla ska du:

1 chans(obligatorisk): Nämn några exempel på vad Tea Tree Oil kan användas till.
2 chanser: Tipsa om tävlingen på din blogg och eller Facebook. Låna bild och den kursiva texten under. Skriv med direktlänken till inlägget, eller ditt fullständiga namn om du tipsar på Facebook.
Har du ingen blogg eller Facebook så tipsar du 4 vänner + mig ([email protected]) om tävlingen
3 chanser: Motivera varför du förtjänar att vinna.

Tävlingen avslutas 20 maj!
Lycka till ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Kikar in och önskar dig en härlig helg! =)

Kram!

2012-05-04 @ 16:43:00 / URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Camilla Clark

Jag vill vinna!!!

Man kan ha i nagra droppar nar man tvattar,sa luktar kladerna frascht.

Nagra droppar i schampot kan hjalpa mot mjall och torr harbotten.

Dutta lite pa aknen.

Och mycket mer!

Har tipsat om tavlingen pa FB (Camilla Clark)

Det finns ju sa manga saker att anvanda till,sa det vore kul att testa!!

2012-05-04 @ 18:01:05
Postat av: liselotte

Är gärna med och tävlar

1. Det kan användas mot svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, snitt- och skrubbsår och oren hud

2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/australian-bodycare-205.html

2012-05-04 @ 18:11:03 / URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Nina - alltid tävlingar!

Jag är med!

1. Kan användas för att behandla finnar och akne.

2012-05-04 @ 22:30:06 / URL: http://ninnisscraping.blogspot.com
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag tar 3 lotter :)



1. Den kan användas till bland annat insektsbett, akne, munsår, skärsår och skrubbsår.



2. Länkat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-australian-bodycare-20-maj.html



3. jag förtjänar att vinna dessa underbara produkter så att jag kan ta hand om min kropp som fött fram en underbar varelse! :)

2012-05-05 @ 00:50:42 / URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: jessam y

1, mot flera saker :) Den ökar blodgenomströmmningen som hjälper till när man har bränt sig i solen. Hjälper mot klåda och spruckna hälar.



2. För att jag skulle gärna vilja få någonting till mig själv. Har snart tre barn där den äldsta är 3½ år och den yngsta nyfödd. Man åker till affären i tron att man ska handla till sig själv och kommer hem med barnkläder, barnsaker eller något till mannen. Man glömmer bort sig själv hela tiden.

2012-05-05 @ 07:27:00 / URL: http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html
Postat av: Emma S

Tea tree Oil kan användas för att behandla svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, sår och oren hud.



Jag tycker att jag förtjänar att vinna för att efter en stenhård vår i skolan har jag verkligen gjort mig förtjänat av lite egnelyx, kommer ju knappt ens få nån ledighet då jag måste jobba typ hela sommaren.

2012-05-05 @ 12:33:31
Postat av: Lilian

Svar: Tea Tree Oil använts mot bl.a. svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, snitt- och skrubbsår och oren hud.



Varför: För den 22 juni står jag brud och självklart vill jag ha fin hy tills dess. :-)

2012-05-05 @ 17:32:19 / URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Madde

Självklart är jag med,

Det ENDA som funkar mot finnar och skit i mitt ansikte är just tea tree oil.

Så det vet jag att det funkar för, sen vet jag också att man kan använda det mot brännskador eller på skrubbsår och liknande. :D



Tipsar tävlingen på fb, Madelen Jansson.

http://www.facebook.com/jansson.madelen



Länkar i bloggen.

http://vhdbrud.blogg.se/2012/may/tavling-hos-beatrice.html



Jag vill vinna för jag vill ha en fin hy i sommar, eftersom jag går upp vansinnigt tidigt så skulle det underlätta otroligt mycket med att ha en fin hy.

Sen att ha produkter hemma som hjälper till så mycket annat, när William antagligen KOMMER att ramla i sommar, eller om Henric bränner sig på grillen.. Ja en alltiallo produkt helt enkelt som jag verkligen vill ha hemma.



Håller tummarna så hårt jag bara kan! :D



Kramar Madde.

2012-05-05 @ 22:01:58 / URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Pernilla W

Klart jag vill va med i tävlingen :)

* Tea Tree Oil använts mot bl.a. svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador och oren hud.

* Tipsar och länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö.

* Motivering :

Lite lyx och Flärd är varje Kvinna Värd.

Dessa produkter vore till sommaren Toppen i detta instämmer även Kroppen ;)

2012-05-06 @ 12:44:25
Postat av: Pernilla W

Ps! Gillar även inlägget på bloglovin blev nr 3

2012-05-06 @ 12:47:50
Postat av: Fredrik - pappa till son

1. Tea tree Oil kan användas för att behandla svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, sår och oren hud.



2. Tippsat: http://deadbyapril.webblogg.se/2012/may/underbara-produkter-fran-australian-bodycare.html#comment



3 Motivering: Jag vill vinna detta fina kittet till min underbara flickvän, hon har en son och kämpar verkligen med allt på vardagen, städar, ute med hundar då hon är dagmatte. Jag hjälper till väldigt mycket och om jag vann vet jag en tjej som skulle uppskattat och bli chockad av att få något extra av mig. skulle köpt ett doft ljus och en ny haldduk, hon skulle fått vilja upp dig en hel dag med ett hemma spa och jag är med sonen =)



Håller tummarna

2012-05-08 @ 17:40:17 / URL: http://deadbyapril.webblogg.se/
Postat av: Sofie L

1. TEA TREE kan bl.a användas vid sårbehandlingar, hudproblem och för att lindra feber.



2. Länkar här

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/may/20-maj-produkter-fran-australian-bodycare.html



3. Motivering



När lönen inte räcker till för lite behövlig shopping,

ja, dà kan man tävla och ha en förhoppning,

för visst skulle det göra gott en härlig várdag,

att fà frãscha upp sina kvinnliga drag,

med produkter frán Australian Bodycaes shop,

skulle mitt humör verkligen hamna pà topp,

det skulle vi en fin gàva,

den ska användas flitigt det kan jag lova,

nu hàller jag tummar och tàr,

kanske är det jag som denna vinst fàr.



Kram

2012-05-09 @ 08:07:57 / URL: http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Kristina

1. Tea Tree Oil kan blanda annat användas vid svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, snitt- och skrubbsår och oren hud.



2. Jag bloggar om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/tavling-vinn-underbara-produkter-fran-austr.html



3. Det skulle vara kul att testa hur det fungerar för min feta hud. Det verkar ju också vara perfekt att ha till sommaren då insektsbett och skrubbsår inte hör till ovanligheterna...

2012-05-11 @ 23:23:15 / URL: http://kristinasblogg.blogg.se/
Postat av: Carola L

1: Det kan användas till allt! Rena rama universalmedlet Sårbehandling, hudproblem, insektsbett o.s.v.

2: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/produkter-fran-australian-bodycare.html

3: för att hjälpa huden att må bra i vår familj!

2012-05-12 @ 11:04:22 / URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

1. Behandla finnar och acne :)

3. Vill testa olika saker och se om de är bra för hyn :D

2012-05-14 @ 11:40:45 / URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: marianne eriksson

Wow, vilken supertävling! Man kan använda Tea Tree Oil till nästan allt. Brännskador, köldskador, acne, svampinfektioner i underlivet, insektsbett, skrubbsår och den återställer hudens egen bakterieflora och tar kål på oönskade bakterier.

2012-05-14 @ 11:43:27
Postat av: care69

Jag är gärna med!

1. Mot bl.a svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, snitt- och skrubbsår och oren hud.

2. Har länkat.

http://care69.blogspot.se/2012/05/20-maj-vinn-underbara-produkter-fran.html

3. Hela familjen skulle ha glädje av detta. Dålig hy, känslig hud, känslig hårbotten mm

2012-05-15 @ 12:16:35 / URL: http://care69.blogspot.se
Postat av: sophie

insektsbett, akne,brännskador mm, hoppas på turen!

2012-05-15 @ 23:24:29
Postat av: Russin

Jag vill tävla.. :)



Man kan använda det till bla acne och insektsbett, oren hy och skrubbsår..



2012-05-16 @ 19:26:21 / URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Elisabeth McCann

Tea Tree Oil bör finnas i förbandslådan/husapoteket i varje hem. Den har en bakteriedödande funktion, men har också egenskaper som motverkar bakterier, svampar och virus. Den är effektiv mot munsår, mjäll, acne och insektsbett bland annat. Självklart vill jag vara med och vinna i din tävling!

2012-05-16 @ 21:58:54
Postat av: Jenny-Anne Johansson

Jag är med i utlottningen. Eftersom jag har en krävande hy pga av medicinska orsaker använder jag bara det bästa i hudvård och denna serie passar mina behov! Jag får lätt sår på huden och Tea Tree Oil medverkar till att återupprätta hudens normala bakterieflora och den läker huden.Det är ett antiseptiska medlet som man kan använda dagligen, och lämpar sig bra för sådana (som jag) som har långvariga problem. För att uppnå bästa resultat är det viktigt att använda produkterna ofta och regelbundet! Gillar på FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (Helsingborg)

2012-05-17 @ 12:56:00
Postat av: Emely

Vilken härlig tävling!

Tea Tree oil kan användas bla mot insektsbett, brännskador, köldskador, svampinfektioner i underlivet.

Jag önskar vinna för att snart ska jag ta mitt pick och pack och flytta utomlands för att plugga. Tyvärr kommer jag inte att ha råd att köpa en massa lyxiga produkter och det vore underbart om jag kunde ta med mig ett kit som det här! Ha det gott!

2012-05-17 @ 14:47:13
Postat av: Annika Nilsson

Hej!



Skön tävling!



Kan användas mot småkrypsbett, mot köld- och brännskador, akne och mycket mycket mer!



Jag har tipsat om tävlingen på FB (Annika Nilsson).



Lite nytt lyxigt för kroppen,

vore helt underbart toppen,

till tjejen som vill huden pigga upp,

med gott från Australian Bodycares "kupp"!

2012-05-18 @ 16:27:52
Postat av: Jeanette

Det kan användas mot finnar och insektsbett.

2012-05-18 @ 20:28:54 / URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: maja gundersen

hej! Tea tre oil först och främst verkar antiseptisk,det betyder : man kan änvanda det mot olika hyd infektioner,när hyd är irriterad... också tea tre oil kan man änvanda som riktid botemedel mot bronkitis och för inhalation att tabort hälsan. man ska anda mycket lättare.2-3 dropar av oil i varmt vattnet och PERFEKT INHALATION KAN BÖRJA.

PÅ samma sätt man kan använda flera dropar i varm vattnet som är bra för cirkulation i foterna.

nu ,har jag tipsad flera verkligen seriosa exemplar hur man kan änvanda tea tre oil. SOM EN RIKTIG BOTEMEDEL MOT BRONKITIS,ASTMA,DÅLIG CIRKULATION,PROBLEMER MED SLEM I HÄLSAN, MIGREN ( flera dropar på tiningar ),för bättre koncetration..

DESSA EXEMPLER VERKAR JÄTTE FRAMGÅNFSRIKT !

100 %--------

2 )eftersom jag har inte blogg,delat jag text där uppe ( under bilden ) överallt i FB : MAJA GUNDERSEN

ANA ERIKSSON,NATALI LARSSON,CHRISTEL ROSENGREN,EMINA POPOVICI,ROLA CHITT CHAMI,FRIVILLIG CENTRALEN PÄRLAN...

3 )tror att jag skulle vinna for att jag var i gipsen åtta månader, och nästa operation är i september, så TROR OCH KÄNNER OCH VET JAG ATT TEA TRE OIL SKA HJÄLPA MIG ATT FORBEREDDA MIG PSIKISKT OCH FISISKT INNAN OPERATION. TEA TRE OIL SKA HJÄLPA MIG ATT BANTA OCH ATT FÅ UNDERBART,VACKER HYD. BEHOVER DETTA VERKLIGEN ,INTE BARA FÖR ATT BLI VACKER UTAN SOM EN RIKTIG BRÅ BOTEMEDEL.TACK. MVH MAJA

2012-05-18 @ 23:15:36 / URL: http://facebook : maja gundersen ex lazic
Postat av: Anonym

hej! Tea tre oil först och främst verkar antiseptisk,det betyder : man kan änvanda det mot olika hyd infektioner,när hyd är irriterad... också tea tre oil kan man änvanda som riktid botemedel mot bronkitis och för inhalation att tabort hälsan. man ska anda mycket lättare.2-3 dropar av oil i varmt vattnet och PERFEKT INHALATION KAN BÖRJA.

PÅ samma sätt man kan använda flera dropar i varm vattnet som är bra för cirkulation i foterna.

nu ,har jag tipsad flera verkligen seriosa exemplar hur man kan änvanda tea tre oil. SOM EN RIKTIG BOTEMEDEL MOT BRONKITIS,ASTMA,DÅLIG CIRKULATION,PROBLEMER MED SLEM I HÄLSAN, MIGREN ( flera dropar på tiningar ),för bättre koncetration..

DESSA EXEMPLER VERKAR JÄTTE FRAMGÅNFSRIKT !

100 %--------

2 )eftersom jag har inte blogg,delat jag text där uppe ( under bilden ) överallt i FB : MAJA GUNDERSEN

ANA ERIKSSON,NATALI LARSSON,CHRISTEL ROSENGREN,EMINA POPOVICI,ROLA CHITT CHAMI,FRIVILLIG CENTRALEN PÄRLAN...

3 )tror att jag skulle vinna for att jag var i gipsen åtta månader, och nästa operation är i september, så TROR OCH KÄNNER OCH VET JAG ATT TEA TRE OIL SKA HJÄLPA MIG ATT FORBEREDDA MIG PSIKISKT OCH FISISKT INNAN OPERATION. TEA TRE OIL SKA HJÄLPA MIG ATT BANTA OCH ATT FÅ UNDERBART,VACKER HYD. BEHOVER DETTA VERKLIGEN ,INTE BARA FÖR ATT BLI VACKER UTAN SOM EN RIKTIG BRÅ BOTEMEDEL.TACK. MVH MAJA

2012-05-18 @ 23:17:47
Postat av: maja gundersen

hej!

Tea tre oil är först och främst en riktig botemedel och verkar antiseptiskt!

Flera dropar i varm vattnet och inhalation kan börja-mot bronkitis,astma,för att rensa bronkier av slem samtiidgt medan man inhalera sig -det är jätte bra att oppna poror och rensa ansikt.

Likadant man kan göra ( flera dropar tea tre oil i warm vattnet ) för bättre cirkulation i benen det ska också minska risk att få man blodpropp.

Tea tre oil är också bra botemedel mot migren ( masera flera dropar på tiningar).

Tea tre oil kan hjälpa med koncetration(att känna doft av tea tre oil medan man studerar,läser ) och att väkna upp positiv energi.

Alla dessa exempler är verkligen seriosa och det är bevis att tea tre oil hjälper inte bara att hyd ska bli underbart,vacker utan man kan änvanda tea tre oil för olika såker. Framgångsrikt !

2)texten (där uppe under bilden ) har jag delad överallt på fb :)

- Maja Gundersen ex Lazic (jag)

-Natali Larsson

-Christel Rosengren

-Emina Popovici

-Rola Chitt Chami

-Ana Eriksson

-Frivilllig centralen Pärlan

-Reumatikförbundet

.......varför skulle jag vinna

För att har jag artros i fotled och i september ska jag ha sista operation,hoppas jag.

Tyvar min ekonomisk situation är jätte dåligt just nu ( kan inte joba pga av artros) så TROR JAG ATT TEA TRE OIL SKA HJÄLPA TILL MIG MYCKET INNAN OPERATION ( JAG SKA BANTA, FÖR BÄTTRE KONCETRATION,CIRKULATION) OCH EFTER OPERATION ( FOTLED SKA INTE BLI SÅ HEMSKT SVULLEN OM MAN MASSERA FOTLED MED TEA TRE OIL FÖR ATT CIRKULATION SKA BLI BÄTTRE, JAG SKA BLI PIGGARE OCH HA MERA ENERGI NÄR KÄNNER JSG TEA TRE OILS DOFT...)

TACK! MVH MAJA GUNDERSEN

2012-05-19 @ 03:24:27
Postat av: Anonym

För att ta bort mollusker med. Blanda en droppe olivolja med en droppe Tea Tree olja. Ta en tops och dutta på molluskerna morgon och kväll. Det funkar.

2012-05-20 @ 00:34:54
Postat av: Debban

Jag är med och tävlar!

1.De används bland anat till: Mot bl.a svampinfektioner i underlivet, insektsbett, brännskador, köldskador, snitt- och skrubbsår och oren hud.



2. tipsar här:http://debban.bloggplatsen.se/2012/05/20/7952203-australian-body-care-20-maj/



2012-05-20 @ 08:46:14 / URL: http://debban.bloggplatsen.se/
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Svar: insektsbrett och brännskador bland annat



Är med och tävlar och har delat här



http://molnboanna.blogg.se/2012/may/australian-bodycare-205.html



jag lider av psoriasis och då kan nog Tea tree oil göra susen, hoppas vinna och prova om det funkar mot eksemen i min hårbotten.

2012-05-20 @ 12:05:17 / URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Mari

den kan bland annat användas till insektsbett och skrubbsår. perfekt till sommaren då det blir just mycket sådana saker, speciellt om man har en liten som gillar att vara ute.

2012-05-20 @ 16:39:54 / URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh jag är så gärna med och tävlar min sambo älskar dessa produkter. Han anväder det mot sina hudproblem.

1. Det är bra för hudproblem.

2012-05-20 @ 22:23:18 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det kan användas till massvis - perfekt nu på sommaren till skrubbade knän och myggbett! Eller varför inte på solsvedan eller brännmärker efter nässlor?



Perfekta kitet till en småbarnsfamilj som älskar att vara ute och busa! Vi har redan skrubbade knän och myggbett och längtar efter fler av dessa - det betyder ju att SOMMAREN är här! vi hade haft både nytta och glädje av detta setet! Vi har till och med varit så våghalsiga att vi ska släpa med oss småtjejerna på en veckas träningsläger med familjens två hundar - 50 mil hemifrån ;)



Önskar jag kunde blogga eller dela vidare men är inne via telefonen :) 2 chanser blev det dock så nu håller vi tummarna! :)

2012-05-20 @ 23:01:12 / URL: http://www.hesselgard.se
Postat av: anette carlsson

Jag vill gärna vinna krämen för att min mamma har massa exsem och hon är prövat massor, jag har torr hud som gärna också skulle behövas smörjas in men viktigaste blir om mamma får hjälp med "kliandet"Hon har inte hittat det perfekta krämen och nu hoppas vi vinna detta för att kolla om era preparat kommer hjälpa mig och min mamma.





anette carlsson

2012-05-20 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: