Dag 4 – Din syn på religion

Dag 4 – Din syn på religion

Ja, jag är både döpt och konfirmerad och jag tyckte faktiskt att allt med konfirmationen var kul. Så när jag var "klar" så var jag med i KU ett tag(kyrkans unga eller vad det står för) för att hjälpa till med dom nya konfirmanderna.
Sen dess har jag inte varit i kyrkan(förrutom vid bröllop, dop och begraving då) och det är inget jag direkt tänker på heller.
Jag tror nog att det finns något större än oss, men tänker inte så mycket på det heller faktiskt.



En bild jag hittade på google. Mitt kort tänker jag aldrig visa(jag har det nog inte kvar heller) för jag ser ut som en mupp HAHA

Kommentarer
Postat av: carola

Jag önskar jag hade tron på någonting.

Att det fanns något jag kunde luta mig mot nu när jag mår som jag mår.



Gillar att gå i kyrkan när det är något speciellt, ger mig ro i själen..

Önskar jag vågade mig in dit bara ändå, sitta där och bara vara.

kram

2012-05-09 @ 20:36:05 / URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: