Sjukt!


Helt sjuk röst! Låter ju som dom förvrängt hans röst...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller tummarna!

Alltså, jag vet inte, började med att vi skojade om att det skulle vara tvillingar eftersom illamåendet var riktigt jobbigt till och med en veckan innan vi kunde testa.. Testade på morgon när jag skulle fått mens, och det var verkligen ett STARKT +.. men då skojade vi bara om det..
Men sen har gravidsymtomen hopat sig, och finns nog inget jag inte har nu...
har dessutom gått över till mamma-byxor.. inte för att jag är så stor, men känns riktigt obehagligt med allt annat...
Inbillar mig säkert, vi får se vad hon säger.. vet inte om man kan "se" eller märka sånt utan ultraljud så tidgt...

2012-06-19 @ 11:39:30 / URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: