Lite matinspo, tack :)

Godmorgon!
 
Idag fick jag sovmorgon till kvart i 9! Tack för det Robin ♥ Fast vid 4 tiden vaknade han och ville ha vatten, sen när han skulle ge tillbaka muggen till mig så tappade han den så hela min sida av sängen blev blöt, kudden, hans kudde, mitt täcke, hans gosedjur Hugo, hans pyjamas and so on... Vi fick sova på handdukar resten av morgonen, även fast jag funderade starkt på att lägga mig i soffan och sova istället :D
 
Jaha, ska jobba några timmar idag med, även fast jag bara jobbar 12-15.30 så blir hela dagen förstörd. Man kan ju inte hitta på något innan, och efteråt är det dax att börja tänka på mat.
Den senaste tiden har vi varit så oinspirerade när det kommer till mat, vad vi ska äta. Jag är inte sugen på någon mat alls och då är det bara trist att försöka komma på vad man ska äta...
 
Kanske ni kan hjälpa?
Vad är din favoritmat?
 
(Min nya favoritbild på Robin)

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

sv: 3 veckor ska han ha gipset så nu har han 2 veckor kvar :)

2012-06-24 @ 16:05:14 / URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Sådär känner jag varje dag när det gäller mat :( Så tråkigt att komma på nåt att äta! Men falukorv i ugnen och potatismos till funkar ju alltid :)

2012-06-24 @ 22:21:39 / URL: http://p0llys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: