Lite att göra.

Murrn murrn!
 
Idag har jag lite saker att ta hand om.
Vi ska måla huset i sommar(helst så snart som möjligt) så jag ska åka till Göranssons och köpa lite färgprover och en färgskrapa. Sen ska jag lämna filmer som vi hyrt och sen hem till P´s mamma för att lämna Robin innan jag åker till jobbet för ett kvällspass, och sen tillbaka för att hämta honom. Men innan det måste vi ju äta frukost och duschen måste få sig ett besök.
 
Imorgon är det midsommar om det är någon som missat det :D

Har ni några planer?
Jag ska jobba några timmar, sen skulle jag vilja se när dom reser midsommarstången och kanske Robin vill dansa runt den. Sen hem till kompisar och grilla lite :) Kommer nog bli en bra dag!
 
 
Ni missar väl inte tävlingen jag startade igår?
Tryck HÄR för att komma dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: