Du missade en fläck

Jag stod och sminkade mig precis, när jag var klar och tog ett steg ut i hallen så ser jag det här:
 
 
...
Medan jag skrubbade för att få bort det sa Robin:
- Du missade en fläck.
 
Alltså, hade det varit i en film eller så, då hade jag skrattat för det var en så rolig kommentar. Men nu var det inte kul med tanke på att det var jag som fick försöka städa bort det.
 
Sen när jag satt mig vid datorn och skulle skriva det här så hör jag att han bankar inne i sitt rum. Han brukar stå och hammra inne där så det var inget jag tänkte på förrän han kom ut med 3 hjul som här till ett släp. Han hade alltså bankat av dom och det var inga hjul som går att sätta fast igen....
 
Idag ska det bli skönt att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Isacs Mamma

Hej söta!! Glad midsommar!!!! Hoppas du får en kanon dag!


Var gärna med i min tävling, där du kan vinna ett valfritt smycke:)

http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/tavling-i-samarbete-med-cbe-1.html

2012-06-22 @ 02:26:23 / URL: http://isacsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: