Bilder från igår

Godmorgon till en g.r.å söndag! Inget planerat idag, Robin ville upp till mormor men jag känner mest för att slöa hemma hela dagen. Man blir ju så trött när solen inte skiner...
Vi var upp till mamma/mormor igår, åt smaskig tacos, Robin fick sitt lördagsgodis som han delade lite med kusin T


och kusin T delade med sig av sitt godis. Sen var vi upp till bonden för att mata djuren. Både Robin och T tycker att det är så kul att gå upp dit :)






Grabbarna hoppade studsmatta :)



Jag f.r.ö.s, ser ni hur röd min näsa är? Alltid när jag fryser! Jag fattar inte att det snart är midsommar, det känns som höst, jag tror vi blivit blåsta på sommaren...



Kommentarer
Postat av: Fröken M

såklart vinsten är från Fröken Inez :)
Tävlingen kommer senare idag !

2012-06-17 @ 10:17:51 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: micaela

jag tror också att sommaren bara vart här några dager..

Men jag HOPPAS att solen har bestämmt sig för att ttta fram under midsommar..

Hoppas ni får en bra regning söndag

2012-06-17 @ 11:57:13 / URL: http://www.majjssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: