Bak tips, tack!

Tjo!
 
Det verkar än så länge bli fint väder idag! Hoppas man kan vara ute utan att frysa röven av sig :D
Än vet jag inte riktigt vad som händer idag, kanske åker jag och Robin ner på stan en sväng. Kanske kommer mamma/mormor och syster & T hit, det återstår att se.
Var lite baksugen i går, så det kanske får bli något sånt idag då(speciellt om man får besök så man inte behöver äta upp allt själv), frågan är bara VAD.
Kladdkaka var jag lite sugen på igår, men idag vet jag inte. Jag tycker om att prova nya saker men jag har inga ideér idag, får kika runt lite på någon bakblogg kanske :D
 
Eller har du något bra tips på vad man kan baka?
 
Kladdkaka

Kommentarer
Postat av: The Life Of Yarp - Live you life before someone else does it for you!

Vissa filmer är så jobbiga att hänga med i tycker jag! Man måste verkligen fokusera hela tiden och det blir jobbigt. Det är bra med filmer som man bara kan hoppa in i :)

2012-06-20 @ 20:07:54 / URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: