Inte helt...

Godmorgon!
 
Än är jag inte helt tillbaka i blogglandet, visar bara att vi lever om det är någon som undrar. Jag har som sagt mycket mycket i tankarna, så mycket att jag känner mig lite senil faktiskt. För några dagar sen skulle jag in på datorn för att kolla upp en öppentid på ett företag till P. Han var ute och målade och jag gick för att kolla på datorn. Sen när jag hade kollat tiderna så hade jag glömt bort att jag skulle berätta dom för P så jag fortsatte med annat tills han kom in och frågade hur det gick. Samma dag hände en liknande sak, han bad mig göra en sak men så fort jag kommit innanför dörren hade jag glömt det så han fick påminna mig en stund senare.
Igår kom jag på att jag sa till min ena syster att jag skulle knäppa kort på huset nu när det är målat, och skicka. Hmm när skrev jag det? I tisdags... Det hade jag nog glömt så fort jag skrivit det. Får göra det idag om jag kommer ihåg.
 
Min bror som är uppe i Falun just nu ringde precis och ska hälsa på lite, så jag ska flytta röven från datastolen och vara lite social när han kommer.
 
Hoppas ni har det toppen och fortsätt TÄVLA!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Känner igen det där, man har så mycket att tänka på att allting bara försvinner :S Kram på dej

2012-07-16 @ 15:03:58 / URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Mia

Saknar dina inlägg, men förstår du har tankarna på annat håll...

Kram Mia

2012-07-18 @ 21:47:57 / URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: