10 bilds maraton

Ja, som jag sa på videon så var jag barnvakt igår, några timmar. Därför hade jag inte riktigt tid att sitta här och ladda upp bilder från Stockholms resan. Men dom kommer nu istället :)
 
Väntar på tåget
 
En nöjd kille som äntligen ska få åka tåg :)
 
 No comment
 
Robins gosedjur Hugo skulle också med, såklart :)
På Skansen
Snygg sitt stil :D
Robin med Molo tröjan! Den passar så himla bra på honom :)
Åkte karuseller :)
Avslutade Stockholms besöket med mat från Donken
Sen somnade Robin i min famn innan vi kommit fram till Uppsala.
 
En hel nöjd kille(och mamma och pappa) efter en dag i huvudstaden. Men som Madde sa, det räckte med Skansen för vi hade aldrig hunnit med både skansen och Gröna lund, då skulle man haft 2 dagar där. Gröna lund tar vi nästa gång :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vilken mysig dag ni haft

2012-07-07 @ 09:59:43 / URL: http://www.majjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: