Trevlig Valborg!

Igår var jag ute på en liten road trip med Mia och Robin. Var upp till mamma för att hämta tvätta-fönster grejer och sen "beställde" P en film från Elgiganten så det blev en trip till Borlänge också. Tur att Mia var med för Robin somnade i bilen så jag kunde bara springa in fort och köpa filmen. Hmm, tror inte att jag någonsin varit så nära Kupolen utan att gå in och jag tror inte att det någonsin gått så fort att "shoppa" :D
TACK Mia att du hängde på :)

Nu blir det frukost dax och sen ska jag ta tag i fönsterna, igår satt vi ute i den härliga solen ända tills grabbarna åkte och köpte mat. Vilket var ganska spännande... När jag ringde och beställde så beställde jag ett extra spett kyckling
- Extra tzatsiki?
- Nej, ett extra spett kyckling.
- Extra tzatsiki.
Men snälla, tänkte jag. 2 gånger sa jag kyckling, och jag orkade inte upprepa mig IGEN så jag tänkte att vi får väl se vad dom kommer med hem. Gissa? Tzatsiki...
I min värld är inte kyckling och tzatsiki snarlika ord?
Jaja, gott var det iallafall :D

Idag ska jag jobba kväll, sen blir det väl en sväng till en brasa i närheten skulle jag tro.
Hur ska ni fira valborg?

(bild lånad från google)

Hoppas ni får en trevlig valborg!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha kyckling och tzatziki... inte riktigt samma sak ;)

Vi ska på fördelsedagsfirande ikväll!

2012-04-30 @ 08:36:10 / URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Han är stenhård! HAn vill absolut inte, och han reagerade inte ens när jag sa att jag ska ge bort den till ett annat barn. Igår såldes jackan så nu blir de ändå försent :(



Nåja... Kram kram

2012-04-30 @ 08:41:09 / URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Nilma

Vi firar inte så här händer typ ingenting ;p



SV: Ja men självklart, låna på :D

2012-04-30 @ 12:30:56 / URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: