Thor

Ja, som väntat orkade jag bara se ena filmen igår (knappt det för jag kommer inte ihåg riktigt allt.. HAHA)
Men vi såg iallafall på Thor

Det finns många hjältar i världen... Men bara en är en gud. När den arrogante krigaren Thos(Chris Hemsworth, Star Trek) förvisas till jorden från Asgård måste han kämpa hårt för att återfå sina förlorade krafter.
När han jagas av en invasionsstyrka som kommit för att förinta honom måste den fallne åskguden ge sig in i striden och lära sig vad som krävs för att bli en äkta hjälte.
Nathalie Portman(Black Swan) och Anthony Hopkins(Beowulf) spelar också i denna filmsuccé som kritikerna kallar "Spännande, underhållande och cool"


Vad jag tyckte?
Den var helt ok, den gick att se. Men ingen superfilm... Ingen MÅSTE-se film.

Nu är mina förväntningar höga på nästa film vi ska se ikväll :)



Hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Känns inte som en film som jag kommer se...

2011-09-25 @ 17:56:33 / URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: