strömavbrott

Igår hade jag fått en sång i hjärnan, så hela dagen på jobbet gick jag och nynnade på
Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då
Heeela dagen! Visst att låten är bra, men det är ju ganska irriterande att bara ha just den raden i hjärnan :)

Ja, mycket mer än så blir det inte skrivet just nu. Nu ska vi äta lite frukost här sen bär det av till jobbet igen(hoppas vi klarar oss från strömavbrott idag, inte det roligaste att sitta i kassan när hela butiken blir svart, 2 gånger hände det dessutom).

Blixt




















Nää, nu skriker magen efter lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: