LG Optimus 2X

Det är väl inte så många som har missat att man har möjligheten att få prova LG Optimus 2X via Smartson?




Självklart vill jag också vara en av dom som får prova den. Min telefon nu är väl inte så gammal, men det är något knas med den som gör att jag inte kan gå in på internet, jag har provat massor av saker, men det funkar inte. Hade jag den här mobilen så hade det säkert kommit in mms inlägg :) Så håller ni tummarna med mig att jag är en av dom lyckliga?
Om du vill, kan du också ansöka här, eller så gör du det inte. Då har ju jag större chans :)

TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: