tal utveckling

Jag tänkte jag skulle berätta lite mer om Robins tal utveckling... Han älskar att läsa böcker(eller att jag ska läsa för honom), och härmar det jag brukar säga. På rätt sida tillochmed. I "Dom 3 små grisarna" tillexempel så gör jag rösten ljusare och säger "Nej, oh, nej. Vid min skära knorr på svansen NEJ", Robin han gör också rösten ljusare och säger " Nej, nej" HAHA gullunge!
Mer och mer har han även börjat säga 2 ord efter varandra ex: Mammas cykel(ur Sune letar och letar, boken), pappas sko, Mickes jacka(En kompis till P glömde kvar sin jacka här efter dom spelat Risk och den brukar han peka på och säga Mickes jacka), is hockey sa han för första gången igår(han har "bara" sagt hockey förrut), mer macka, nej macka... Hmm sen kommer jag inte på nå mer. Men nu ska jag ta och lägga den lilla skrutten som sov HELA natten i sin säng, det händer inte så ofta... :)


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: