sjukstuga

P var hemma från jobbet igår, sjuk. Han spydde och hade sig... Robin ville inte sova, varken igår eller förrgår. I förrgår somnade han 15.40 när vi var ute och åkte bilen, igår fick jag lov att gå ut och gå för att han skulle somna(skulle iallafall hämta ut ett paket). Jag trodde att det fick bli så idag med, men vi la honom i vår säng och både jag och P låg kvar. Efter ett tag somnade han :) Det är ju inte det att han inte är trött, men så fort han märker att det börjar bli dax(när vi har ner rullgardinen och stänger dörrarna) så börjar han gallskrika! Men det är klart att det KAN ju hända så mycket kul när man sover, som man inte vill missa ;D
Jag börjar få ont i halsen(igen), så jag har precis druckigt upp lite varm oboy(kanske inte det bästa för halsen, men gott är det HAHA), hoppas det inte blir mer än ont i halsen bara...


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: