Robins ord

Nu när Robin blir 1½ år tänkte jag skriva upp hans ord (som vi förstår)(för min skull):

♥ Mamma& Pappa
♥ Mormor & Morfar(nyaste ordet)
♥ Nathalie, Per & Peppe
♥ Bil, brum brum bilen
♥ Äpple, Banan, Päron, Vindruva
♥ Mjölk
♥ Napp
♥ Sova
♥ Lampa & Klocka
♥ Apa & Häst
♥ Traktor & Buss
♥ Hej & Hejdå
♥ Öra
♥ Nej
♥ Skräp
♥ Papper
♥ Hockey
♥ Blomma
♥ Gurka & Majs
♥ Bajs
♥ Titta
♥ Gunga
♥ Gubbe & Gumma
♥ Nämen
♥ Tack
♥ Cola

(uppdaterar om/när jag kommer på fler ord)Och på BVC undrade dom om vi förstod ca 10 ord han säger...



TJING! ♥





Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Det är så roligt när dom kan prata och göra sig förstådd :)

2010-11-07 @ 16:31:10 / URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Haha, vad duktig han är!

2010-11-07 @ 22:04:43 / URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: