lussekatter, knäck, ischoklad och rockyroads

Jag har precis slagit in några julklappar, får man inte julkänsla då får man det aldrig ;)
Senaste idag ska vi börja julpynta lite och ikväll ska vi äta tacos. Mums :)
Helgen bjuder på lite julbak hade jag tänkt, måste passa på under helgen medan jag också får äta det(äter ju bara godis på helgerna). Köpte grejer till lussekatter, knäck, ischoklad och rockyroads igår när vi handlade. Men jag vet inte om jag kommer baka allt nu i helgen...

Det hade gått ganska bra på dagis idag, dom hade ju varit ute, men inte så länge eftersom det är så kallt. När vi kom dit satt han och degade lite på bordet och märkte inte ens när vi kom. Sen när han såg oss kom han sakta sakta och visste inte riktigt vem han skulle gå till. Pappan i familjen vann den kampen ;) Men det är bara kul att han för en gångs skull väljer den famnen också:)

Nää nu måste jag fortsätta diska lite...



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- gött!

2010-11-26 @ 13:17:14 / URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh, vilken mysig helg ni kommer få !

Själv ska jag spendera både lördag och söndag i videobutiken men det blir säkert trevligt det me. Om inte annat ger det ju några extra kronor på kontot i dec och det är alltid trevligt :)

Kram på er !

2010-11-26 @ 15:03:03 / URL: http://frokenmela.se
Postat av: ★Fam. Bus★

Åååh lussekatter! Undra om jag vågar ställa mig o baka. Risken finns att man måste amma o bära runt på den lilla hela tiden :(



kram kram

2010-11-26 @ 19:48:23 / URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: