fikarummet

Idag på dagis fick jag lämna honom nästan precis vi kom dit, för att gå och sätta mig i fikarummet. Ena fröken ville nog att jag skulle prova att gå hem, men jag sa att om det går bra idag, dom timmarna vi är där, så kan jag göra det imorgon.
Och det hade gått hur bra som helst! Jag stod och kikade lite i fönstret och jag kände knappt igen honom. Han såg så stor ut! Min LILLA kille :)
Mot slutet var han nog lite kall om händerna och blev lite ledsen, men då gick vi bara hem. Imorgon ska vi ha bättre vantar med, ifall dom ska vara ute då med... Han hade haft jätte roligt i snön, åkt kana och så. Så nu känns det jättebra igen, är det bara fler än 1 fröken ute så blir det inga problem :) Skönt!

Ja, snön har kommit hit till Falun också, började i går vid 16 tiden och det snöar fortfarande! Lite jobbigt att köra vagnen i mycket snö, men lite träning skadar ju inte ;D

Nu ska jag läsa lite bloggar :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: jag skulle ha jobbat men kompade ut så det blir onsdagsmys med älskling och så bonde söker fru ;)

tittar du på de programet?? =)

2010-11-10 @ 15:10:51 / URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Vad härligt att han verkar trivas! Det underlättare ju i mammahjärtat enormt!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-10 @ 20:20:23 / URL: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: