Nu har jag inte

Idag ska vi till BVC, Robin ska få 1 års spruta och så ska vi mäta och väga. Han har blivit väldigt lång vår "lilla" grabb, frågan är bara hur lång? :)
Inatt vaknade han och ville inte somna om, då var klockan strax efter 00.00 och jag ORKADE verkligen inte försöka heller, så jag tog han till vår säng och då somnar han ju iaf. Han har varit så himla gnällig dom senaste dagarna(veckan) och det tar verkligen på krafterna! Vi får hoppas på att det är en tand på gång.

Nää, nu har jag inte tid att skriva mer!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: