namnnappen

Godmorgon!

Robin ligger och sover fortfarande, men jag kunde inte somna om sen jag la över honom till mig. Det känns dumt att bara ligga och försöka somna om och om jag nu skulle göra det så blir man ju bara tröttare då när man vaknar. Så jag satt mig här istället...

Jag har beställt namn nappar åt Robin, dom skickades igår så dom borde komma fram idag. Hoppas dom blir bra bara :)

Robin skickar en tack kram till Emma också, för presenten :) Den sitter han och trycker på så det låter och ser så busig ut :)



TJING!

Kommentarer
Postat av: em =)

Vassego =) den var från sara oxå =)

2010-05-26 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: