galet!

Galet trött! Var ju på bio igår på nya satc filmen. Den var bra tycker jag, förtjänade inte den dåliga kritiken jag hört(förrutom lite dålig skådespeleri). Värt pengarna iaf :) Sen är det ju alltid kul att komma ut lite :) Men tji för det fick jag idag! Igårkväll/natt när jag kom hem så kunde jag INTE somna! Det sist jag kollade på klockan var den 1.30 tror jag och jag sa till P, "nu kan vi ju hoppas att Robin sover längre än till 5 idag". Visst, det gjorde han också. ½ timme. Han sov till 5.30! Gissa om jag är något trött nu? Då fick jag även sömnen avbruten 1 gång när jag lyfte över honom till oss vid 2-3. JAJA, inget att göra åt just nu iaf.

Mors dag idag. Vi ska upp till mamma på fika :) Annars tror jag inte det blir så många knop gjorda här.


(en bild från förra året)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: