rut eller rot?

En sak som är bra nu när vi håller på att renovera huset är rot- avdraget. Vi utnyttjade det när vi bytte fönster(det bolaget hade även en kampanj just då så dom "bjöd" på restrerande 50% av arbetskostnaden), hur bra som helst! Vi har ju fortfarande kök, toaletter och hall kvar att renovera så vi kommer nog utnyttja rot-avdraget fler gånger...
Sen vi flyttade in har det inte blivit så mycket fixande i huset, precis som syster i skåne sa att det blev för dom. När det är lättare att kunna fixa och renovera då gör man det inte, konstigt det där. Sen att jag blev av med jobbet gör ju inte saken bättre, tyvärr.



Nu har Robin vaknat och sitter i knät här och som alltid ska han trycka på tangentbordet. Inte allför lätt att skriva då alltså. Så istället säger jag


TJING!

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en riktig kalastävling..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..bokstavligt talat ;)

2010-03-03 @ 23:20:59 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: