babypool

Idag ska vi iväg och kolla efter en gunga till Robin som vi ska ha här hemma :) Sen ska vi också kika efter en babypool som han kan plaska i varma sommar dagar, tydligen ska det vara varmt och fint i några dagar nu så det kan ju vara bra att ha :) Men det finns ju så många, vet inte om man bara ska ha en vanlig eller en med grejer som sprutar vatten och annat att kolla på. Beror nog lite på priset, jag tror ju inte att Robin blir gladare av att ha en pool som sprutar vatten? HEHE
Annars vet jag inte vad som händer idag, kanske att prutten får inviga poolen, så efter shoppingen blir det nog bara en hemma dag :)

På midsommar hade vi en trevlig dag/kväll. Grillade och åt gott :) Sen spelade dom andra kubb, jag och Robin kollade på och pinnarna var ju så roliga att kolla på så det var svårt att hålla han borta... Tills han fick syn på bollen ;D Sen när klockan var 20.20 kanske? Så gick vi hemmåt, trodde att Robin skulle somna i vagnen, och det gjorde han nästan. Men när han fick syn på en kisse blev han klar vaken, tills vi kom hem och han stupade i säng :) Tack för en trevlig kväll!



TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: