Mio- rekomenderas INTE!

Vi hade bestämt oss för att beställa den byrån från Mio(man måste ju kunna skicka tillbaka den om man ändå inte skulle gilla den?). Så vi åkte dit igår, det första jag frågade var om det gick att skicka tillbaka den om den inte skulle bli bra? Nja, fick vi till svar. Har man byggt ihop den så får man det INTE. Men om man bara kollar hur den ser ut utan att bygga ihop den så går det så bra. Fine, kanske inte alltför bra eftersom man inte fått kolla på den i verkligenheten. Men visst, efter lite lite funderade till så bestämmer vi oss iaf. Så hon börjar knappra och ha sig på datorn och efter ett tag säger hon : Men så konstigt! Jag måste bara ringa till Mio(huvudkontoret kanske?) och kolla...
Det visades att just den byrån utgått. Över natten.
Vi var in på hemsidan kvällen innan och då stog det tillochmed att man kunde beställa den därifrån. Men nu fanns det tydligen bara överdelen och nederdelen, inga luckor m.m. Bra där!!

Behöver jag säga att vi blev irriterade????? Bara massa krångel!
Jag behöver väl inte säga att vi inte rekomenderar Mio till någon annan heller, längre??


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: