Nästan så

Igår när jag badade lill grabben så fick han syn på schampo flaskan som stog i fotändan av bad baljan, den ville han absolut ha så han sträckte sig frammåt och satte händerna på kanten ovanför fötterna och reste på rumpan, ganska mycket också! Det är ju väldigt halt i baljan så jag förstår ju att han inte kan ställa sig upp, men hade det inte varit vatten i och kanten hade varit högre så hade han nog ställt sig. Tydligen en väldigt rolig schampo flaska :)

Var ju ner på stan igår, men kan du tänka dig? Robin var hemma med sin pappa! Helt otroligt! Det kändes ju riktigt konstigt att vara själv, visste inte riktigt vart jag skulle ha händerna eftersom dom annars brukar vara på vagnen och ovanligt att gå på bussen i fram och inte i mitten av den...

Robin sitter och stor gnäller i sängen nu så jag ska ta upp honom, lillprutten!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Ny dundertävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_22.html



..med chans att vinna presentkort från en underbar smyckesbutik :)



Trevlig helg! Kram

2010-01-22 @ 12:48:22 / URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: