jag får INTE!

Idag ska vi upp till mamma igen för att baka. Bullarna går åt, så dom måste ju vara goda? Men det är ju bra, vi bakar ju för att dom ska ätas :)

Robin var en riktig grinpelle igår. Han vill inte sitta ner, inte vara i gåstolen, han vill gå gå gå eller ännu bättre: vara upp i min famn(nää P dög inte), han satt och gnällde när han fick mat också. Den enda lugna stunden var efter kvälls gröten, då satt vi och mös lite i soffan. Skönt att få vila öronen lite. Kanske tänder på gång? Iofs har jag ju trott det sen han var 2-3 månader, men någon gång ska man väl ha rätt? Jag får ju INTE känna i munnen på han heller och han har (varning för känsliga personer) bajsat massor, 3 gånger i förrgår och 3 gånger igår. Löst. Ja, förr eller senare lär jag väl märka om det kommer nå tänder...

Nu ska jag ta och fixa lite frukost åt lillgrabben :)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: