tack!

Tack så mycket för alla kommentarer om canvas tavlan :)

Nu har jag precis lämnat Robin på förskolan, idag ska han äta frukost där för första gången på jätte länge så jag hoppas att det går bra... Han var ju lite ledsen när jag sa att jag skulle gå hem, men innan jag gått ut genom dörren var det bra igen :) Så jag tror nog att det ska gå bra. Men jag har märkt att han blir rädd för dom andras föräldrar, idag var det ju 2 mammor där och han kollade lite på dom och ville inte alls släppa mig, men när han inte såg dom längre så var det bra. Härromdagen var det en pappa som skulle säga hejdå till sin son inne i det rummet där Robin var, såfort pappan kom in blev Robin jätte ledsen... Vet inte varför han blir det??
Så nu ska jag sitta här vid datorn lite, sen måste jag diska och bädda sängen... Ska även skriva upp en lista på vad som måste köpas inför julafton när både P's familj och delar av min familj kommer hit och firar. Frågan är ju bara HUR MYCKET av allt man behöver köpa?

File:Julbord.jpg
(bild lånad härifrån)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: