Busungen!

Godmorgon!

Både igår och idag vaknade jag med ont i nacken. Inte kul, men med lite massage kanske det går över? :)

Inatt lät det som att Robin var lite täppt i näsan igen, så han fick komma till oss ganska tidigt. Imorse var täpptheten som bortblåst :) Bra det!

Han har börjat leka tittut med oss förresten. Han står och kikar bakom ett hörn, kollar fram och när vi säger tittut så skrattar han till och försvinner bakom hörnet. Sen gör han så igen några gånger HAHA Han är så himla rolig! Jag skulle inte bli förvånad om han blir klassens clown... Sen för bara några dagar sen har han börjat dansa också! Oftast när det är reklam(han fullkomligt älskar reklam på tv), tokunge! :) Det ser så gulligt ut :)
Det är inte många minuter per dag han sitter stilla heller, helst hade han sprungit/gått hela dagarna, men det orkar inte hans mamma med ;D Nu behöver vi ju iofs inte vara med varje sekund och springa bakom när han går, men jag vill ändå "vara med". Det händet ju att han ramlar, men det är ju oundvikligt... Han har aldrig ramlat så han gjort sig illa heller, han gråter säkert för att han blivit rädd och börjar vi prata om kissarna eller lampan så "glömmer" han bort och slutar gråta. Min lilla lilla skrutt :)

ett kort när han iaf ligger lite stilla :)



TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: