100 st gratis!

Igår kväll satt jag och skulle beställa bilder från fuji igen, 100 bilder gratis, betalar bara portot. Men det var så himla segt så det tog 1 timme, 45 minuter att fixa 87 bilder! Men nu är det gjort iaf! Ska lägga ut nå kläder på tradera idag också, rensade bland Robins kläder i storlek 68 igår. Nu måste vi köpa lite mer kläder till honom igen, det går ju åt kläder som jag vet inte vad. Det kanske finns ett monster i tvättmaskinen som äter upp hans kläder? :)

Igår natt sov Robin i sin egna säng hela natten, han låg bara i vår säng en liten sväng på morgonen för mys. Men inatt så la jag honom hos oss strax innan 2.30. Det lät som att han var lite täppt i näsan så det kändes säkrast att ha han hos oss. Nu på morgonen var han inte täppt iaf, så det var ju bra iaf :)

Var på så bra humör igår på morgonen, sen hände en sak som fick det att ändras totalt. Varför tänker jag inte säga här, men sen kom P(er) på besök. Han ville krama och träffa Robin lite, sen efter det var det dåliga humöret bortblåst. Det tackar vi P(er) för :)


TJING!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Flicknamn tycker jag inte alls är svårt det hade vi nästan bestämt innan vi fick veta att det är en pojke. Vi vill gärna ha ett namn som passar med Angelina men som inte är jättekonstigt. Jag föll för Collin och William men de gillade inte sambon. Det ända namn vi är överrens om är Liam just nu.

2010-04-09 @ 07:52:41 / URL: http://looved.blogg.se/
Postat av: Slimpen

Tråkigt att bli på dåligt humör, sånt ogillas skarpt!

Puss

2010-04-09 @ 18:15:30 / URL: http://slimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: