Idag är ingen vanlig dag för...

...det är Beas födelsedag idag hurra hurra hurra =)


Japp, idag fyller man alltså hela 25 år! Shit, jag känner mig som 18 kanske HAHA

Blir lite kakbak idag(tjatar? jag?) Kom hem försent igår för det, eller sent och sent. Lite efter 8 kom vi hem så det första jag gjorde var att lägga Robin för natten, sen hamnade jag framför TV:n och Lyxfällan, efter det blev det sängen för min del...
Drömde mardrömmar inatt, kommer inte ihåg så mycket men jag vet att det var någon som vart dumpad av sin kille så hon gick ut och tog självmord( vågade inte kolla hur, men jag såg hennes huvud och massa blod mot fönstret). Den andra drömmen kommer jag inte ihåg alls, vet bara att jag tänkte att det vart 2 mardrömmar inatt. Konstig, brukar aldrig drömma mardrömmar annars...

Vi skulle gått in på maxi igår när vi var påväg hem. Jag skulle få en gratis tårta och tårtspade, men jag orkade inte och så blev det ju så sent. Får se om vi tar det idag istället. Tårta måste man ju äta när man fyller år. Hade fått en present av katterna nu på morgonen, katt kiss i badrummet igen. Man tackar...














                                      
                             (Från bröllopet i somras igen, men med systers man på den här bilden)





TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Grattis!! önskar Emma & Blunde

2009-09-11 @ 11:47:21 / URL: http://skruttbilsbruden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! Gullig present av katten, hoppas du får något bättre av de andra firarna.



Kram

2009-09-11 @ 19:00:56 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: