Men watch =D

Min morbror kom upp igår och idag ska han och mamma komma till huset och kika. Men jag vet inte riktigt när. Kanske blir en sväng till sågmyra med maria idag också, men det beror på vilken tid hon hade tänkt. Fick sms:et igår när jag somnat (lite efter 22), var så himla trött så jag orkade inte ens kolla klart på filmen vi såg på (Watchmen).

Det gick inte så jätte bra med Robins nattning igår heller, han var super trött innan vi gick in för att natta honom, men så fort jag la ner honom i sin säng blev han tydligen KLAR vaken och låg bara och hade bort nappen(aningen spottade han ur den eller så tog han händerna till hjälp), 30 min provade jag söva honom men utan resultat. Tillslut gav jag honom lite mer mat ifall han var lite mer hungrig men han bara låg och gnessade. När jag la ner honom i sängen igen så började jag istället att sjunga för honom, det brukar han ju tycka om(eller nåt) och det fick exakt det resultat jag ville! Han blev lugn och somnade efter några minuter bara!! Helt otroligt! Bara han inte vill att jag ska sjunga för honom varje natt ( iofs så gör jag ju det om det är det han vill).

(bilden är INTE från igår =D)


Nää du, nu ropar magen efter lite frukost







TJING!♥


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh, så söt bild! Gosegos.... Det påminner mig om hos morbror och när jag passade honom lite, då kunde jag passa på att sniffa och pussa på lillgubben lite. Min egen lillgubbe blir ju 10 år om någon timme bara... så det gäller att passa på när man kan. Kram!!

2009-09-19 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: