Nu bjuder jag på:

Godmorgon alla glada =)

Idag fick jag sova ända till 5:30, jeyyyy säger jag bara =)
Mamma ska komma på besök idag, hon ska först klippa sig och så ska vi gå och möta henne. Det har inte blivit så många promenader sen vi kom in i huset. Det känns som att det finns så mycket annat att göra : diska, tvätta, bädda, plocka undan grejer m.m m.m Men det är som det är, inget att göra åt... =)

Vi var till Robins faster med familj igår, där fick han sitta i en gåstol. Tyckte han om det? Ja, det verkade så iaf. Han ÄLSKAR ju att stå upp, fick han välja skulle han nog stå upp jämt och ständigt HAHA Men det var nog svårt att gå framåt i den, backa gick bättre så det gjorde han istället, backa rätt in i mamma och backa in i väggarna(vem har bett väggarna att stå just där?). Vi skulle iaf få den när deras son "var klar med den" och han skulle nog inte ha den alltför länge till. Sen kommer Robin att springa runt här i huset =)

Förresten så fyllde ju min bror år igår GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!♥
Förresten så fyller ju min syster år idag GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!♥

Nu ska jag ta och äta lite frukost, men innan det så bjuder jag på några bilder:




TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny/esprit

Gåstolen är populär här hemma. De lär sig ganska snabbt hur de ska ta sig dit de vill, sen är det saker överallt ;)

2009-11-16 @ 08:09:39 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: