Prat prat

Huset vi var och kollade på igår var rätt ok faktiskt, det fanns ju lite att göra men hittar man ett hus där inget behöver göras får man ju punga ut med MINST 2 mille. Det är vi inte så sugna på... Men jag tror att det skulle se bra mycket bättre ut bara man tapetserar om ( nu var det orange(eller hur det stavas) och träpanel på väggarna i källaren). Han har pratat med mäklaren idag iaf och hon ville sätta igång budgivning den här veckan. Får se vart det landar, då vi inte tänkt ge så mycket mer än vad dom vill ha. Läget var ju SUPER iaf, bussen går på gatan utanför, det är ett ganska lugnt område och nära till bådas jobb...

Jaha.. Vad är det mer som hänt då? Vet att det var något jag tänkte skriva men med mitt minne är det inte konstigt att jag inte kommer ihåg. Men ni har väl hört historien om när jag skulle födas?
Gud frågade mig om jag ville ha bra minne eller om jag ville vara bra i sängen... Jag kommer inte ihåg vad jag valde bara =)



Idag är finalen av Top Model, undrar vem som vinner!!

Var till barnmorskan i måndags. När hon lyssnade på han hjärta fick hon det till 146 slag/minut, sen när hon tog den andra grejen så jag skulle höra höjdes dom till 151! Hon trodde att han blev chockad... Jag tror att han bara ville vara ifred, försökte säga åt oss att han vill ha lite privatliv =D Som tur var gick slagen ner till 146, 148 ganska fort...
Jag berättade att jag får så ont i ryggen när jag suttit i kassan ett tag(soffan också), då sa hon att jag var den 4 som hon har, som får ont när dom sitter ner. Hon trodde att det beror på att bebisen ligger mot någon nerv, men det hjälper ju inte mig något. Idag tog det bara 20-30 minuter innan värken kom...

Skriver det andra jag skulle skriva om jag kommer på vad det var... =)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande med hus bea! Vart ligger det nånstans?

Skulle också gärna ha hus snart, just nu känns det lite olägligt och dyrt. hehe



Ja, jag har börjat på förtsa boken men vill kunna koncentrera mig på den och nu läser jag massa studentlitteratur samtidigt. men boken verkar kanon!

2009-02-11 @ 16:35:08 / URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Anonym

I will come take kassa duty på fredag så att du får vila lite =)

2009-02-11 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: