För varmt?

Vi har fått så himla varmt i våran lägenhet... Det är ju ganska bra eftersom jag ALLTID brukar frysa annars, men då finns det ju någon här hemma som sätter igång fläkten i vardagsrummet, och fläkt i sovrummet när vi ska sova. Meeeen jag är så känslig för när det blåser på mig blir jag alltid förkyld. Nu när jag redan är halvförkyld(som jag varit sen mitten av December) så blir det ju bara ännu värre när det blåser på mig! Inatt när jag vaknade, lite efter 3 btw, hade jag såååå ont i halsen och täppt i näsan. Sen när jag gick och la mig, låg han och frös! HAHA varför hade vi då fläkten på?? Sen sa jag att jag kommer ju dö om vi ska fortsätta ha massa fläktar på så kom vi överens om att INTE ha den i sovrummet på iaf( i vardagsrummet kan jag hålla med om att det är varmt, men det är nog också vår 50" tv som värmer ganska bra)
Trött som sjutton är jag också då jag inte kunde somna om direkt, kollade på klockan sista gången när den var lite efter 5, när jag hade varit vaken runt 2 timmar...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: