,,bvc bvvcvccb,

Fortfarande feber. Igår var tempen som högt uppe i 38.9, tog 2 alvedon och den sjönk till 37.5, men nu imorse när jag kollade låg den på 38.3. Inte konstigt att jag mår som en påse skit. Låg i soffan och sov hela dagen igår, så P tog hand om en gnällig Robin. Men det är ju inte så konstigt iofs att han gnäller, kan ju inte vara så skönt att få tänder.
Han vaknade strax efter att jag gick och la mig i sängen så han fick mat och sen vaknade han igen när P gick och la sig, fick mat igen men jag hade knappt kommit tillbaka till vår säng innan han vaknade till och stortjöt! Fick han att lugna ner sig av att smeka honom över håret, men han somnade inte om och eftersom jag inte mådde bra alls och inte orkade springa fram och tillbaka så fick han ligga mellan mig och P inatt, men det tog ett litet tag innan han somnade ändå. Sen har han inte sovit bra, vaknade stup i kvarten HELA natten. P vaknar ju inte av Robins gnäll/skrik heller, så det var jag som fick lugna ner honom. Tur att jag sov ganska mycket under dagen så jag inte är helt slut idag.

Förresten är det Robin som har skrivit rubriken idag:)


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: