idiot!

Idag åker vi till Linköping för att hälsa på P bror med familj. Varje gång vi åker ner har han ju jobb åt honom, den här gången är det inte annorlunda. Vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden, men P andra bror och tjej följer med så jag får väl umgås med dom antar jag...

Var ju ner på stan idag för att köpa en prinsess tårta till älsklingen som fyller år idag (GRATTIS!!). 9:15 var jag klar och tänkte att jag kunde ju ta den bussen hem, bussen kom direkt när jag ställde mig vid hållplatsen, han släppte på dom andra som stog där och sen åkte han!! Jag började ju vinka och en som satt mot mig såg det, men han lyfte bara på axlarna, som att han skret i vilket... Vart är samhället påväg? Hjälper man inte varandra längre? Ganska irriterad man blev då då! Så det var bara att gå på stan(innan alla affärer var öppna) tills nästa buss gick....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ni får det trevligt. Undra om det där med att jobba när man kommer till bröder är ett Linköpingsfenomen? N:s bror bor strax utanför och varenda gång vi kommer dit är det något som ska göras ... funderar på när de ska komma och hjälpa oss!?! Så tråkigt!

2009-08-21 @ 21:12:13 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: