Det kom ett brev...

Igår kom ett brev från Norslunds vårdcentral. Det stog att vi var välkomna på återträff med föräldragruppen, det var bara det att tiden var IDAG! Bra att få tiden dagen innan... Får se om jag/vi går. Jag vet att P inte vill gå iaf och jag har blivit så snorig över natten, då är det ju inte så himla kul att gå dit, men det skulle vara roligt att träffa bebisarna. Vi får se hur jag gör.
Dom senaste nätterna har Robin varit riktigt jobbig, han vaknar hur många gånger som helst och vill ha mat eller för att han spottat ur nappen fast han egentligen vill ha den. Natten till igår fick jag sova 45 min innan han vaknade och gnällde. Idag vaknade han lite innan 6 iaf så lite sovmorgon från igår när han tyckte att klockan 5 var en bra tid att vakna...
Han har också ett nytt skrik, vet inte vad det skriket betyder... Funderar på om det är tänderna som är påväg eller något för nu sitter han antingen med ett finger eller hela handen i munnen och han dreglar!!!!

Nu ska jag kolla runt på nätet lite och sen äta lite frukost, hoppas på en power nap lite senare.


TJING!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: