God morgon =)

Brödet igår blev ganska bra, men jag tror att det skulle ätas när det inte var varmt. Meeen jag var ju ganska hungrig så jag kunde inte hålla mig :) Får se hur det smakar idag...

Jag har redan varit vaken i några timmar, vaknade lite efter 6 imorse. Var upp på toa sen när jag gick och la mig igen hoppade ena katten upp på skötbordet( där ska dom definitivt inte vara),så jag kastade ner han och sen när jag la mig igen så hoppade han istället upp i spjälsängen(där ska dom inte heller vara). Så jag undrar hur det kommer bli när bebisen kommer sen. Tror att vi kanske måste stänga dörren till sovrummet. Men det känns också lite tråkigt tycker jag, det är ju ganska mysigt med katterna i sängen. Vi får se hur det blir, om dom fortsätter att hoppa upp där dom INTE ska vara...


Tänkte ringa till frisören idag och kolla om dom har klipptid idag, ska ändå ner på stan och köpa en mysdress. Eftersom jag inte vet hur jag kommer att må från dag till dag känns det som att jag helst inte vill boka tid flera dagar i förväg. Antagligen kommer det inte finnas tid idag, men man kan ju försöka iaf :)


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: