Jag tror...

När jag satt i kassan häromdagen, och skulle ta ur pengar ur lådan för att ge till en kund, så tyckte jag att jag kände något i magen. Men eftersom jag hade ena armen mot magen så vet jag ju inte om det var armen eller vad det var.
Igår när jag hade ätit på jobbet ( korv med bröd! =) ) så gick jag och skulle lägga tillbaka något Då kände jag också något, på höger sida snett ovanför naveln... Det kändes inte riktigt som det kan kännas ibland när matsmältningen sätter igång, det låter och bubblar i magen. Men som sagt, det kändes inte riktigt så och eftersom det var så pass högt upp så antar jag att det var bebisen som sparkade eller levde röjjan =) Får se när nästa gång kommer =)

PS. har ätit korv med bröd idag igen =) Men det blev "bara" 3 stycken och inte 5 stycken som igår ( hade kunnat äta fler än 5 igår)


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att se kort av magen Bea! Jag ar sa glad att du far uppleva detta!Hoppas jag far se ultraljuds bilder sedan !PS: Ville veta vad du onskar dig i julklapp!

2008-11-12 @ 21:26:22
Postat av: Anonym

du å dina korvar, klart att det var bebisen, ville väl ha mer korv =)

2008-11-14 @ 10:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: