åhhh

har precis vaknat, trött trött! Men fönstret var ju öppet så det blev ju så jäkla ljust i rummet, lätt att sova då då... not! Så nu sitter jag här istället. Very funny..... not!

Vi ska upp till stugan idag ( om dom är hemma) och åka ut på sjön lite.... Det ska bli NICE... Bara vi kommer ihåg att smörja in oss =) Igår blev det sf 15 och ändå hade han blivit lite röd i ansiktet. Skulle kanske behövs 30???


Jag badade förresten för första gången PÅ MÅNGA ÅR igår ( här i sverige alltså) brukar ju vara så jäkla kallt i vattnet, men det faktiskt ganska skönt när man väl kommit i... hahaha


Vad ska du göra idag då? Jag har förresten inte fått nå hjälp på musik heller... Finns det inga bra låtar där ute?

Kommentarer
Postat av: ina

trevligt, hoppas du får en bra dag:) själv har jag enda lediga dagen på ett tag så jag ska inte göra någonting, haha:D

2008-07-27 @ 08:52:49 / URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: