vinst?

Jag var in hos Muppsan nyss och såg att jag hade vunnit 400 kronor från Hjärtat Mitt hos henne, men det hade jag totalt missat(förrän nu då),tävlingen avslutades 7 feb så jag har skickat ett mejl till henne nu. Hoppas det inte är försent bara... Det är iallafall det här jag skulle köpa för pengarna

Moln panellängd Gunilla Axén panel gardiner till Robins rum, från Gunilla Axén
och så skulle jag nog passa på att beställa den här också
Geggamoja Brottarlinne,den är på rea just nu och kostar 149 kronor. Perfekt till sommaren :)

Nu håller vi tummarna att det inte är försent!

TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Blev mamma som 17åring

GRATTIS!

Håller tummarna att det inte var försent :)

2011-03-11 @ 08:40:03 / URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: