Är vi en jävla bank??

Blev GANSKA förbannad idag kan jag säga. Folk lånar och lånar och lånar pengar av oss. Vissa har inte ens hövligheten att ringa eller att komma och hälsa på för att fråga, neeeeej, man skriver sms!! Bland det värsta är att vi kommer aldrig att se pengarna igen, det vet vi redan. Har varit med om det här SÅ många gånger förrut. Dom kommer varje månad och frågar. Om det går 1 månad mellan är man nästan förvånad. Det är ju inte heller 1 person varje månad! Sen att det kommer kompisar till honom och frågar som inte heller lämnar pengarna tillbaka gör ju inte saken bättre!! Man kan nästan säga att vi har gett bort 2 bilar, för det är också pengar vi inte kommer få se igen. Personen har inte jobb och hamnar i skulder stup i kvarten p.g.a socialen så som sagt, pengar vi aldrig kommer få se...
Frågan är om det är någon som tänker på att vi kommer få barn snart?? Vi kanske behöver alla pengar vi får in, speciellt nu när jag går på föräldrapenning som inte är speciellt mycket pengar. Om vi hittar hus snart, hur ska dom klara sig då? Då kommer vi ju absolut inte kunna "låna" ut pengar. Ska vi straffas för att båda har jobb? För att vi kan spara pengar varje månad?
JAG BLIR JÄVLIGT FÖRBANNAD NÄR JAG TÄNKER PÅ VART ALLA DERAS PENGAR TAR VÄGEN VARJE MÅNAD! Inte fan kan det gå åt till det viktigaste, det är säkert sprit och cigaretter pengarna försvinner till. Har man inte pengar ska man fan inte supa heller!

AAAAARRRRGGGGGGGHHHHHHH!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då, du var lite på krigsstigen men håler med dig i det mesta där.





Har det kommit någon bebis idag kanske=)?

2009-05-09 @ 22:39:25 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: