En helt perfekt dag!

Jaha, en ny vecka igen då. Jobbar hela veckan + en dag till ( alltså måndag till måndag).
Igår på morsdag fick jag sovmorgon ända till 9.15 då en kompis till P ringde och väckte oss :D En bra start på dagen helt klart!
Var till plantagen och köpte lite blommor som skulle planteras i krukor jag köpt på jobbet.
Sen var vi till P´s mamma och åt lite tårta, hem sen och plantera blommorna. Visst blev det bra?


Sen åkte vi till Z krogen för att äta gott med mamma och P(er), syster C med familj och gott var det vill jag lova. Jag och P behöver aldrig kolla på menyn för vi vet redan vad vi kommer beställa. En black & white :D



En helt perfekt dag alltså :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad härligt! Fler perfekta dagar åt folket...

2012-05-28 @ 11:05:26 / URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Va fint det blev! Och vilken god mat!! :D

Kramar

2012-05-28 @ 21:50:46 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: