full

Idag har jag fullt upp, först jobbar jag till 13.00 sen måste jag skynda mig till förskolan för ett kvartsamtal eller vad det heter. Hem en liten stund innan jag tar bussen ner på stan för att träffa fin Emma med fin magen :)
Runt 16.30 hämtar Mia upp mig på stan för då bär det av mot kompisen Evelina som nyss fått barn. En fullspäckad dag, vilken tur att det bara är roliga saker som händer :)
Såklart kommer det några inlägg ändå, men på instagram(heter beabofink) så kommer det bilder lite då och då :)
Här är en av bilderna som finns där:


Frukost ute, men strax efter jag knäppt kortet så ville Robin in och äta istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: