Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss

Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss

Hmm, min första "kille" hade jag när jag gick i 5:an. Men jag skulle inte påstå att det var min första kärlek. Visst gillade jag honom, men var inte kär i honom. Gick ju bara i 5:an, då vet man väl inte så mycket om kärlek?
Första kyss? Jag kommer ihåg att jag och killen i 5:an(kan kalla honom för F) var hem till en kompis till mig och vi gömde oss under hennes skrivbord när en annan kompis till henne kom dit. Han ville "hångla" som han sa det, men jag tyckte bara att han var äcklig som ville det HAHA
Tror inte att vi var tillsammans speciellt länge :D


En bild från google


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, så roligt att läsa, och bilden från google var då super söt :-)

2012-05-17 @ 10:59:39 / URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vad kul att läsa! Söt bild också ^^



- hihi gullig du är! synd att de där skorna är så dyra, annars hade jag gett dig ett par ^^

2012-05-17 @ 16:39:08 / URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: