Bilder och video

Ja, var ju på Ko släppet igår. Underbart väder och massor av folk :D


Klappade getterna, matade hästarna(bild på Robin och hästen finns på Instagram). Vi hade även lite loppis där jag sålde lite grejer. Fast jag gick ändå minus för jag hittade en me&i tröja till Robin som jag fick lov att köpa :D Visar bild sen, men jag kan berätta att när Robin fick se den så ville han byta direkt :).
Vi åkte häst och vagn också, hmm vad gjorde vi mer? JO, brände oss på axlarna...
Varför var vi såna noobs att glömde smörja oss??
Här kommer även en liten video från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: