Arlanda tur och retur

Godmorgon!
Anledningen till att det var så tyst här inne igår var för att jag och P åkte en sväng till Arlanda för att hämta "hem" syster med familj från usa.
Min första långtur där jag själv kör. Satt och poppade i bilen :D
Sen uppkörningen har jag inte kört manuellt, men igår fick jag lov att göra det för vi behövde 2 bilar. Det gick väl bra förrutom starterna, fick muppstopp några gånger. Men jag skyller på bilen, annars hade jag aldrig fått muppstopp :D
Sen var vi kvar uppe hos mamma och dom ett tag, Robin hade sovit där eftersom vi åkte vid 5 på morgonen härifrån. Sen när vi kom hem på kvällen var jag så himla trött. När Robin lagt sig, gick jag också och la mig. När han vaknade och var ledsen vid 1 så kunde jag knappt öppna ögonen, så trött var jag. Men sen var Robin snäll och sov till efter 8 så jag har sovit i ca 11 timmar inatt. Fast inte känner jag mig så utvilad, sovit FÖR länge antar jag ;D

Nej, klockan är mycket och Robin vill ha frukost.


En bild på Robin och Trey från förra sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Härlig bild. Härligt att få "hem" syster med familj.



tack goa fina du

kram

2012-05-18 @ 21:29:26 / URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: